Zákaznická podpora

NEPŘIŠEL MI OVĚŘOVACÍ E-MAIL

Registrace nových uživatelů do mobilní aplikace Dny Apetit vyžaduje ověření e-mailové adresy uživatele. Ověřte, prosím, zda vám zpráva nezapadla do Hromadné pošty, SPAMu nebo do Promoakcí. Pokud ani tam e-mail nenajdete, ujistěte se, že jste zadali správnou e-mailovou adresu. Je-li i toto v naprostém pořádku, kontaktujte nás na zákaznickém telefonním čísle 725 397 440.

JE MOJE REGISTRACE Z MINULOSTI STÁLE PLATNÁ?

Bohužel není. Budeme moc rádi, když si registraci vytvoříte znovu bez ohledu na svůj předchozí účet. Slibujeme, že vám to nezabere déle než jednu minutu.

CHCI SE REGISTROVAT, ALE NEMOHU SE PŘES REGISTRACI DOSTAT

V rámci úspěšné e-mailové registrace je nutné zadat e-mailovou adresu, nové heslo a potvrzení hesla.

E-mailová adresa - se používá jako unikátní identifikátor a všechny potvrzovací zprávy jsou zasílány na vaši e-mailovou adresu

Heslo - musí obsahovat minimálně 6 znaků, z toho minimálně jeden znak musí být číslo V případě, že vám e-mailová registrace nevyhovuje, využijte možnosti registrovat se prostřednictvím Facebooku, Gmailu nebo Apple ID (pouze pro iOS).

NEPAMATUJI SI SVÉ HESLO

Původně zadané heslo můžete snadno obnovit pomocí funkce Zapomenuté heslo. Zadejte e-mailovou adresu, na kterou je váš účet registrován a potvrďte link v doručené zprávě. Následně budete vyzváni pro zadání a potvrzení nového hesla.

NEMŮŽU SE PŘIHLÁSIT

Úspěšné přihlášení vyžaduje zadání registrační e-mailové adresy a k ní související heslo uživatele. V případě, že si nepamatujete heslo, využijte funkce Zapomenuté heslo. Pokud si nepamatujete e-mailovou adresu, na kterou máte účet registrován, kontaktujte nás na zákaznickém telefonním čísle 725 397 440.

Máte další dotazy? Kontaktujte nás.

chat s operátorem spustíte kliknutím na ikonu v pravém spodním rohu

+420 725 397 440

dnyapetit@burda.cz

www.dnyapetit.cz